Bij Hearts heb je de mogelijkheid om een account aan te maken. Met jouw persoonlijk account blijf je op de hoogte van de status van jouw bestelling, kun je een factuur- en een afleveradres opslaan en kun je het betalingsproces sneller doorlopen. Even opzoeken hoe die mooie kleur lontwol van een vorige bestelling ook al weer heette? Met een account kun je altijd jouw bestelhistorie inzien.
Hoe maak ik een account aan?
Een account aanmaken kun je op ieder moment, waar je je ook op de website bevindt. Ben je aan het rondneuzen op de website en wil je een account aanmaken? Dan kun je op het icoontje van het poppetje rechtsboven in beeld klikken. Wanneer je dit hebt gedaan, kom je in een inlogveld.
- Wil je inloggen met je Facebook account? Klik dan op de blauwe Login with Facebook Het systeem vult jouw gegevens dan zelf aan zal gebruik maken van het e-mailadres dat je voor jouw Facebook account gebruikt.
- Wil je een account met je e-mailadres aanmaken? Klik dan op Nog geen account? Klik. Je komt nu in het veld waar je je gegevens in kunt vullen. Naast je gegevens, dien je een wachtwoord te kiezen. Ook dien je de algemene voorwaarden en de disclaimer te accepteren. Heb je dit gedaan? Klik dan op Registreren.
Een account aanmaken kan ook door helemaal naar beneden te scrollen op de website. Wanneer je dit doet, zal je onderaan in de grijze balk een kopje Mijn account vinden. Hieronder kun je klikken op Registreren. Wanneer je dit hebt gedaan, kun je opnieuw kiezen om in te loggen met je Facebook account. Wanneer je een account aan wil maken met je e-mailadres, klik je op account aanmaken.
Heb je alle spullen die je wenst aan te schaffen in je winkelmandje zitten en wil je een account aanmaken bij het afrekenen? Klik dan op naar de kassa. Wanneer je dit hebt gedaan, kom je in het veld waar je jouw gegevens in kunt vullen. Wens je een account aan te maken? Klik dan rechts bovenin het veld op inloggen of registreren. Je kunt nu kiezen voor Afrekenen als gast of voor Registreren. Wanneer je kiest voor Registreren verschijnen er onder aan het formulier een veld waar je een zelfgekozen wachtwoord kunt invullen. Daarnaast verschijnt een veld waar je je wachtwoord kunt bevestigen.
Kan ik mijn adresgegevens nog wijzigen?
Ja, dat kan! In het dashboard van je persoonlijk account kun je zowel je e-mail adres en telefoonnummer als je factuur- en afleveradres altijd wijzigen. Houd er rekening mee dat de wijzigingen niet zichtbaar zijn voor bestellingen die reeds zijn geplaatst. Heb je een bestelling geplaatst en kloppen de gegevens niet helemaal? Neem dan contact op met onze klantenservice. We passen het dan alsnog voor je aan!
Inloggen lukt niet. Wat moet ik doen?
Het kan wel eens gebeuren dat het niet lukt om in te loggen. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Wat je het beste kunt doen om te zorgen dat je weer in je account kunt, is een nieuw wachtwoord aanmaken. Een nieuw wachtwoord aanmaken is gelukkig niet moeilijk. Het enige dat je hoeft te doen is wanneer je in een inlogvenster bent, op Wachtwoord vergeten? klikken. Wanneer je dit gedaan hebt, vul je het e-mailadres in waarmee je een account hebt. Je ontvangt nu binnen enkele minuten een e-mail van Hearts met daarin een link waarmee je jouw wachtwoord opnieuw kunt instellen. Wanneer je hierop klikt en een nieuw wachtwoord hebt ingesteld, is je account weer klaar voor gebruik!
Ik ontvang geen mail voor het opnieuw instellen van mijn wachtwoord.
Ontvang je geen e-mail voor het opnieuw instellen van je wachtwoord? Dan kan het zijn dat het e-mailadres waarvoor je een wachtwoord in probeert te stellen nog niet bij ons bekend is. Probeer in dat geval een nieuw account aan te maken met het e-mailadres dat je wenst te gebruiken.
Ik heb een mailtje gekregen om mijn account te activeren, maar het lukt niet. Wat kan ik doen?
Wanneer je van ons een mailtje hebt gekregen, is jouw e-mailadres al bij ons bekend en is er een standaard account voor je aangemaakt. Om gebruik te kunnen maken van je account dien je een wachtwoord in te stellen. Dit kun je doen door wanneer je in een inlogvenster bent, op Wachtwoord vergeten? klikken. Wanneer je dit gedaan hebt, vul je het e-mailadres in waarop je onze e-mail hebt ontvangen. Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail van Hearts met daarin een link waarmee je jouw wachtwoord opnieuw kunt instellen. Wanneer je hierop klikt en een nieuw wachtwoord hebt ingesteld, is jouw account ingesteld en geactiveerd!
Ontvang je geen mailtje voor het opnieuw instellen van je wachtwoord? Dan kan het zijn dat het aanmaken van het standaard account niet gelukt is. In dat geval kun je een nieuw account aanmaken met een e-mailadres naar keuze.
Ik kom er niet uit. Wat nu?
Heb je toch nog problemen met het aanmaken of het beheren van jouw account? Geen zorgen! Neem contact op met onze klantenservice. We zullen dan samen met je kijken waar het misgaat en er voor zorgen dat je account naar behoren werkt, zodat ook jij onbezorgd en overzichtelijk kan shoppen!